Lembu peliharaan (:

kawan-kawan saya ;)

23 November 2011

Wednesday' November 23, 2011 (:

Pergi Mid Valley dengan Niesya Meltot an Madi xeefe thanks korang ajak kita ;)

pukul 1 lebih pergi tengok wayang 'aku bukan tomboy' hhahaha.. lawak giler citer dia xD

Antara aktiviti kita orang buat dekat sana.. pergi sana tak ramai pun cuma 3orang sahaja.. tapi best jugak ;)
 nie tutti furti kot.. ramai orang kan? ada promosi kott xD
 ituuuuuu diaaa. haha
 alolololo..
 Jyeahh! comel kan kita orang? hehe xD
 hihi.. ^___^
 Niesya.. alololo comel ye diaa...
 haaa nie pun comel.. nie ayam tau .. ayam comel ^-^ ayam ke nie? ye la kot --'
 tengok muka saya --' abaikan.. Madi comel ^^
 123 senyummmm...
 Madi <3 comel kan? ^^
 haaaa itu diaa.. haha :D
 duduk kejap.. penatt :| tapi penat dalam gembira + happy = :)
Hahaha. kasut dorang lebih kurang sama :) kau ada? hiihii

dorang pakai kasut.. saya pakai kasut kung fu.. hihi.. nak pergi berkungfu lepas tu.. dengan Iman dekat rumah :D (ape aku merepek nie) --'

itu laa cerita yaa. ada lagi gambar tapi nie gambar paling cun melecun kita pilih.. hahaha :D
okay Happy keluar dengan korang.. nanti kita keluar lagi yeeee :)