Lembu peliharaan (:

kawan-kawan saya ;)

20 November 2011

- Aku belajar untuk memaafkan dan melupakan semua orang yang telah menyakiti aku
- Aku belajar untuk meminta-maaf kepada sahabat-sahabat yang pernah aku lukakan hati nyaa
- Aku belajar untuk menjadi yang terbaik untuk orang yang aku sayangi
- Aku belajar untuk bersabar dan redha atas ketentuan ilahi

tetapi suatu yang tidak mampu ke pelajari ialah :
- Harus belajar tersenyum disaat orang yang aku sayangi pergi meninggalkan aku buat selama-lama nyaa..

Al-fatihah untuk arwah ayah (Jasnee Ahmad) :')
adik rindu ayah sangat-sangat. adik sayang ayah.

Betapa susah nyaa untuk aku menerima ketentuan illahi. hmmp.
adik ,mama,kak cik, awin lepaskan ayah pergi. semoga ayah tenang dekat sana..
adik,mama, kakcik.awin  akan sentiasa doakan ayah :')

Al-fatihah ~